GRATULERER MED DAGEN!

God kveld!

I dag har min kjære mann bursdag. Faktisk så blir han 50 år. En alder som kun er et tall, og som vi markerer med vår nærmeste familie på søndag. Det er stas å feire min kjære, og jeg er så glad for å ha han i livet mitt. Vi er voksne mennesker, som respekterer hverandre. Som prater sammen om godt og vondt. Ler av de samme vitsene, og har ganske så mørk humor.

Det er han som holder rundt meg, når jeg blir redd og sliten. Han fikser og ordner små og store ting når han er hjemme. Passer på at vi alle sammen har det så godt som mulig. En ektemann som jeg elsker svært høyt. I hele dag har han jobbet i kjelleren. Bursdag trenger ikke å bety fridag for ham. Men jeg gleder meg til å feire litt i morgen. Det er så fortjent. Vi kommer til å få en så fin dag.

Min mann holder seg i bakgrunnen, og avbildes ikke ofte på mine kanaler. Men han er min aller største støtte, og han heier på meg hver dag. Det betyr så mye for meg. Jeg gleder meg til å tilbringe livet sammen med ham. Og vi skal nyte de gode øyeblikkene som livet gir. Gratulerer så mye med dagen, kjæresten min!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg