GRATULERER MED DAGEN!

 

God kveld!

I dag er det farsdag, og det får meg til å tenke på min egen far. Jeg blir varm i hjertet, og sender gode tanker til ham i Egersund. Blir koselig med en telefonsamtale i kveld. Det er også med stor takknemlighet at jeg tenker på min kjære mann. For han er en fantastisk pappa for guttene våre. Tenk at det skulle ordne seg så fint for oss. Jeg er heldig som har dem rundt meg, og som kan fortelle dem hvor glad jeg er i dem. Det er ikke sånn for alle, og det må være et sårt savn for dem som sitter tilbake.

Det er selvsagt koselig med en egen dag. Men jeg er opptatt av å tenke på dette gjennom hele året. Vi må gi hverandre kjærlighet, og fortelle at vi er glad i hverandre. Uansett hvilken dag det er. Jeg trenger familien min, og har dem så nært i hjertet mitt. Og ja, jeg er fars lille jente fortsatt. Det er lite som varmer mer, enn en god og varm klem fra min kjære far. Akkurat nå så savner jeg det , og håper at vi snart møtes igjen.

Da jeg vokste opp, så var jeg ganske ofte i konflikt med mine foreldre. Det var mange ting som frustrerte meg veldig. Men den dype kjærligheten har alltid vært der. Og nå som jeg selv er mamma, så vet jeg mer hvordan det kan være for foreldre. Det har fått meg til å tenke litt annerledes på det som skjedde som liten. Jeg er svært heldig som har den sterke kjærligheten til både mor og far. Og jeg er utrolig glad for all hjelp som jeg har fått i voksen alder.

Gratulerer så mye med dagen! Jeg håper at alle fedre der ute har hatt en ekstra fin dag. Og så håper jeg at vi er like flinke til å spre kjærlighet når hverdagen er tilbake i morgen!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg