Gratulerer med dagen, Norge!

Gratulerer så mye med nasjonaldagen! Vi er heldig som bor i et fritt og trygt land. Det setter jeg stor pris på. Nasjonaldagen er for meg en litt hard dag. For det er ganske utfordrende for meg å være på steder hvor der er masse mennesker samlet. Så jeg er ikke så veldig glad i denne dagen sånn rent personlig. Men jeg er takknemlig for å få feire en nasjonaldag i Norge. Der er altfor mange land som ikke har det så bra som oss.

I dag skal minstemann gå i barnetoget, så da er det en travel morgen. Vi skal selvsagt ned for å se ham i toget. Deretter blir det aktiviteter på skolen. Jeg og minstemann skal stå en time i kiosk. Alltid like kjekt med slike dugnader. Men denne gangen er det hans klasse som skal ha arrangementet, og da stiller vi jo opp. Så blir det noen rolige timer her hjemme. På ettermiddagen skal vi ned for å se borgertoget i sentrum. Så er dagen over for vår del.

Jeg ønsker Dere alle sammen en fin dag! Husk at der finnes mange som ikke har det så bra i dag. Så snakk med kjente, og være rause! Jeg blogger som vanlig i kveld!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg