Gratulerer med dagen!

God morgen!

I dag skal jeg ikke stresse med noe som helst. Jeg skal kun ha meg en fin treningstur i Furulunden, og så skal jeg restituere. For jeg er sliten etter en lang dagstur i går, og trenger hvile i dag. Det er morsdag, så gratulerer så mye til alle mødre der ute. Her går det stille for seg, og det passer meg helt fint. Det var mange timer på tur i går, og da vet jeg av erfaring at denne dagen må være rolig.

Jeg ser også frem til å starte en ny uke i morgen, og da skal jeg jobbe med mange spennende oppgaver. Det er viktig å ta i bruk nyervervet kunnskap kjapt, og faktisk være på hugget allerede mandag morgen. Jeg bruker nå en app på telefonen som heter To do, og legger inn oppgaver på de ulike dagene. Så er det kjekt å se at listen blir mindre utover dagen. Så hver søndag legger jeg inn alt av oppgaver og avtaler.

Håper at du får en fin søndag sammen med dem som du er glad i. Jeg skal i hvert fall kose meg her hjemme i dag, og bare gjøre ting i mitt eget tempo. Litt kake skal vi nok også få spist i løpet av morsdagen.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

9 kommentarer
    1. Ettersom du støtter ABIP. Kan du si noen ord om hva som er så bra? Det er jo et veldig kostbart kurs

    2. Du har i alle fall oppført deg sårende for Mette. Det går vel an å være en god støtte og en venn selv i saker man ikke forstår fordi man ikke har sett hele bildet. En dag er det du som trenger støtten. Husk det.

    3. Mange skriver på Jodel på kanalen bloggergossip at du er en mobber og det oppfordres til boikott av deg og bloggen din. Jeg er uenig med mye, men synes ikke du er en mobber!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg