HAN ROET MEG NED!

God morgen!

Denne uken har vært ganske full av ulike tanker, følelser og erfaringer. Jeg har fått nye utfordringer kastet rett i fanget på meg, og har tatt viktige valg underveis. Nå er det ekstra godt med en rolig morgen sammen med min kjære. Vi skal kose oss før han drar på jobb igjen. Viktig å ha tid til hverandre, og gjøre noen oppgaver sammen.

Det har vært godt å ha en å prate med denne uken. En som forstår meg, og som er støttende og kjærlig. Jeg har vært innom mange slags følelser disse dagene, men han har tatt det med stor ro. Deilig å ha en sindig mann som sier det han mener. Nå jobber vi sammen for å komme oss gjennom disse endringene. Det gjør det lettere for meg.

Noen ganger lener jeg meg på han. Og så hjelper jeg han når det trengs. Det er så godt, og det har hjulpet meg til å finne roen igjen. Så viktig å glede seg over den kjærligheten man har i livet! Ha en nydelig søndag!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg