HAN VALGTE OSS!

 

God kveld!

Det er ikke tvil om at vi har hatt en fin tid her i Mandal. Da vi flyttet hit i 2015, så var det ganske heftig. Men vi har sakte kommet oss inn i en god hverdag, og det blir spennende å se hva fremtiden vil bringe. Den aller viktigste faktoren for vår trivsel og fremgang, er min kjære ektemann. Han tok oss inn i varmen, og gikk rett inn i foreldrerollen sammen med meg. Å se hvordan han har vært tilstede i ungenes liv, er helt spesielt og utrolig rørende.

Man kan ikke forvente at et annet menneske skal ta på seg så mye ansvar. Men det var helt naturlig for ham, og for meg så er han den aller beste partneren. Å jobbe sammen som familie, har vært vårt mål hele tiden. Skape en trygg og varm base for oss alle fire. I hans hus, har vi skapt en ny familie. Selvsagt har vi hatt våre tunge stunder, men det er aller mest ro og fred her hjemme. Når jeg ser hvordan han lærer guttene ulike ting, så blir jeg så varm i hjertet.

Da vi ble kjærester i 2013, så var jeg skikkelig skadet og nede for telling. Men han valgte meg likevel, og ble med meg gjennom de tøffe årene. Han har holdt meg i hånden, og tatt vare på meg. Vært frustrert sammen med meg, og vi har søkt etter løsninger på ulike utfordringer. Når jeg tenker tilbake, så er det nesten ufattelig at han ville være min kjæreste. For den tilstanden jeg var i da, det er så langt vekke fra der vi er i dag. En lang reise, som har medført mange endringer og utfordringer.

Det er sterkt for meg å se på guttene mine, og vite at de har en fantastisk rollemodell i livet sitt. En mann som viser dem hva som er rett og galt. Som er glad i dem, og behandler dem som sine egne. Jeg kan ikke tenke meg noe større, og bedre for dem. Jeg er glad for å dele ansvaret med min kjære. Da er jeg helt trygg på at vi får en fin fremtid sammen. En dag om gangen, og små steg fremover.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg