HAR DU HVILEPULS?

God kveld ❤️

Herlighet, som dagene flyr for tiden. På jobb er det jo travle dager nå rett før jul. Desto viktigere er det å finne pusterom i løpet av døgnet. Jeg har funnet min måte å gjøre det på. Hver ettermiddag etter jobb, så drar jeg hjem for å lage middag. Litt huslige gjøremål har jeg jo. Men så blir det deilig dusj, og på med julepysjen🎄🌟🥰

Jeg elsker den rolige atmosfæren her hjemme i min julepyntede stue. Og jeg koser meg med julemusikk , eller en god serie på nettbrettet mitt. Når jeg tillater meg selv å roe helt ned, så finner jeg overskudd til neste arbeidsdag. Nå har jeg jo fast jobb med mye ansvar, så jeg passer godt på helsen min❤️🥰

Husk at både du og jeg har behov for ro. Vi trenger det. Ikke alltid jage etter noe. Men bare gjøre det som passer best for akkurat deg. Ikke la deg bli altfor fanget i ting og tang. Men sett av tid til å bare være. Det har jeg gjort, og det fungerer så bra.

Ha en rolig og fin førjulskveld ❤️

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg