Har du påskefølelsen?

Jeg lurer på om påskefølelsen kommer i det hele tatt i år? Det er ikke noe galt i å feire påske her hjemme. Men jeg har ikke den samme følelsen, og føler egentlig at dagene bare går i ett. Jeg må fokusere for å finne ut hvilken dag vi har. Flere uker her hjemme med ungene, har gjort at hverdagen ser litt annerledes ut. Og vi har blitt vant med denne nye hverdagen. Jeg kjenner at det var godt å slippe hjemmeskolen, men ellers så føler jeg det er vanlig uke enda. Blir kanskje litt mer påskestemning, når min kjære mann kommer hjem onsdag ettermiddag.

Det er nok ganske vanlig og naturlig at man tenker litt annerledes på hele påsken i år. Men jeg tror vi også har litt godt av å måtte endre rutiner. Faktisk forstå at akkurat nå så må vi være solidariske, og holde oss her hjemme. Jeg skal være en del ute, sånn at jeg får nok frisk luft. Det er helt sikkert det smarteste for mitt hode. Men jeg skal også bruke dagene til å lære masse nytt, og jobbe med mine egne ting. Jeg følger min nye dagsplan, og det lover godt. Helt deilig å ha kontroll på hva som må gjøres den dagen. Så kan jeg ta meg fri etter at de oppgavene er unnagjort.

Vi skal kose oss her hjemme, og lage god mat sammen. Viktig at man koser seg, og lager så god stemning som overhodet mulig. Min påske tror jeg nok blir bra, for jeg skal være sammen med mine nærmeste. Og jeg koser meg jo hjemme i huset vårt hver dag. La oss alle sammen møte denne påsken med et positivt sinn. Da kommer det til å gå så bra!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

Siste innlegg