Har du planlagt 2020?

God morgen!

Et av de viktigste oppgavene jeg har den neste tiden, er å komme i best mulig form. Det gjelder både fysisk og psykisk. For jeg gleder meg veldig til å starte på et nytt år, og da vil jeg ha masse energi og pågangsmot. De neste dagene skal jeg derfor sortere litt i tankene mine, og konkretisere en plan for januar 2020. Der skal jeg sette meg konkrete målsettinger, og det gjelder både privat og som microinfluencer. Jeg skal ha noe å strekke meg etter, men samtidig ha mulighet til å oppnå mestring underveis.

Jeg har fått verdifull trening i å sette meg mål. Ta et skikkelig dypdykk i egen hverdag, og stake ut en ny kurs. Hva har jeg lyst til å fokusere på? Hvordan skal jeg løse dette? Hvilke mål skal jeg nå aller først? Er det realistisk, eller må jeg justere noen av målene mine allerede nå? Det er sånne spørsmål som jeg må finne riktig svar på de neste dagene. Jeg synes det er spennende å lage planer for eget liv. Det forteller meg at jeg er på et mye bedre sted nå. Der er rom for nye utfordringer.

Har du kommet i gang med å planlegge 2020? Kanskje du også burde tenke litt over livet ditt, og sette deg noen nye mål? Det kan være en fin måte å starte nye prosesser på, og faktisk ta nye steg. Jeg har stort fokus på mine sosiale kanaler, og jeg skal ha utvikling på alle kanalene neste år. Men jeg må velge ut det som er aller viktigst, og så må det få mest av mitt fokus. Herlighet, dette kommer til å bli så spennende ! Jeg gleder meg skikkelig, og har så mange planer! Håper du blir med meg videre.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg