HÅRKLIPP & FAVORITT PRODUKT!

Reklame | Lyko . Annonselenke

God kveld🌸

I dag har jeg vært hos Junes Frisørhjørne , og klippet meg igjen. Jeg har gått der i alle år siden jeg flyttet ned til Mandal i 2015. Deilig å ha en fast frisør, som kjenner meg og vet hva jeg liker. Min frisyre krever at jeg klipper meg hver 5-6 uke. Og jeg bare elsker den korte frisyren min!

Det er viktig å finne riktig hårspray til en sånn type frisyre. Jeg bruker Morrocain serien, og bruker både styling spray og texture spray. De fungerer kjempebra på håret mitt, og er lett å gre ut etterpå. Jeg bruker texture spray i fuktig hår , før jeg føner det. Deretter bruker jeg styling sprayen, for å bevare frisyren slik jeg ønsker å ha den.

Nå skal jeg nye sommeren med nyklippet hår, og style med fine kjoler og kule solbriller. Elsker denne årstiden. Håper bare at vi får mange fine sommerdager fremover 🌞

Ha en fin kveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg