Heftige utfordringer i dag!

God morgen!

I dag har jeg det skikkelig travelt, men jeg elsker jo sånne dager innimellom. Allerede klokken 10, skal jeg møte opp på Musikkloftet. Da er det på tide å varme opp sangstemmen, og hjelpe til med å få ned utstyr på torget. Vi skal jo ha utekonsert klokken 12, og der er mange ting som skal være på plass innen den tid. Lydprøver skal gjennomføres, og vi skal finne de riktige plassene. Her må man jo også tenke på Corona, og holde seg til de smittevern reglene som gjelder. Det er jeg som skal åpne selve konserten, og skal fremføre to av mine egne låter. Det er jo ganske så skummelt la de innerste tankene mine få komme ut til folket, men det er stas med egne låter. Så skal der inn en annen gruppe, og de skal fremføre noen fine countrylåter. Men så skal den mer rocka gruppen sette i gang, og da kommer min største utfordring. For jeg skal ha slagverket på 5 heftige låter, og det er ikke bare enkelt. Men herlighet, sånn som jeg gleder meg! Det er jo helt sykt artig å slå på slagverket. Da kommer den indre rockeren frem i meg, og jeg lever meg inn i musikken. Satser på at jeg kommer meg velberget gjennom den seansen.

Etter at vi er ferdige med den gruppen, så skal alle sammen spille samtidig. Da skal jeg blant annet synge Simply the best, Shallow og Stumblin in. De to siste låtene er duett. Det blir så spennende å se hvordan dette går. Men jeg gleder meg masse, og håper at der kommer masse folk på torget. Det blir nok bra med pizza og brus på musikkgjengen etterpå. Jeg får ikke så mange timer med hvile, før jeg skal i ilden igjen. Det er nemlig nok et karaokeshow på Tiedemands Cafe klokken 18. Da er det full rulle i flere timer, og jeg skal underholde gjestene. Alltid like kjekt å få være der, så jeg gleder meg veldig. For et liv jeg har for tiden. Masse musikk nesten hver eneste dag, og det elsker jeg! Regner da med at det er en meget sliten dame som legger seg i kveld. Men jeg har så godt av å gjennomføre slike utfordringer som dette. Da vokse jeg som menneske, og utvikler meg som artist. Og denne dagen skal jeg nyte så godt som mulig. For jeg elsker jo å stå på scenen. Ha en strålende dag, alle sammen! Kos dere, og nyt sommeren. Er du i Mandal, så håper jeg å se deg enten på torget kl 12 eller Tiedemands Cafe kl 18!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg