Her fyller jeg på lykkekontoen!

Jeg fyller på lykkekontoen min når jeg er sammen med min ektemann og mine barn. De er de aller viktigste i mitt liv, og jeg er så glad for at vi fire fungerer bra som en familie. Det er så sterkt for meg å kjenne på den gode følelsen når jeg tenker på den reisen som vi har hatt sammen de siste årene. Så jeg blir veldig glad, og føler virkelig at lykkekontoen stiger i verdi for hver dag som går!

Jeg fyller på lykkekontoen min når jeg er sammen med gode venner og familie. Det er så godt å kjenne varme og kjærlighet fra disse herlige folkene. Venninner som virkelig støtter meg , og som lytter på det jeg ønsker å dele. Men som også setter meg på plass dersom de er uenige. Jeg merker at den omsorgen som blir gitt meg virkelig hjelper meg til å fylle på lykkekontoen min!

Jeg fyller på lykkekontoen min hver gang jeg deltar på musikkterapien her i Mandal! Det er en sterk lykkerus når vi spiller sammen, og jeg kjenner på mestringsfølelsen. Jeg blir så utrolig glad til sinns når vi virkelig byr på det vi kan alle sammen. Å få lov til å opptre med egen musikk er også svært tilfredsstillende for meg. Så musikken er helt klart et viktig punkt når jeg skal fylle på min lykkekonto!

Selv om det kan være tungt å komme i gang, så er trening også med på å fylle på lykkekontoen min. For når jeg endelig kommer i gang, så blir jeg fylt opp med gode følelser og mestringsfølelse. Jeg trenger trening både for fysiske og psykiske utfordringer i min hverdag. Så det er absolutt noe som jeg bruker for å fylle på lykkekontoen min!

Jeg fyller også på min lykkekonto når jeg tilbringer tid i campingvogna vår på Neset camping i Byglandsfjord. Akkurat nå så er vi ikke så mye der fordi vi har ungdom i huset. Og det frister ikke så mye med camping dersom ikke aller er innstilt på å kose seg. Men vanligvis så ville jeg virkelig fått påfyll på lykkekontoen min av reise dit i sommer.

Hvor finner Du påfyll tin din lykkekonto? Hva er det som virkelig gjør Deg glad? Det kan være lurt å tenke over iblant. For da kan man justere litt i hverdagen, og sørge for at lykkekontoen ikke går helt tom!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg