Her skal det jobbes!

God morgen!

Denne uken har vært ganske intens. Og det har rykket ganske kraftig i mitt eget temperament. Jeg kan nemlig reagere ganske kraftig på ting. Men jeg prøver å unngå det på bloggen min. For jeg vil jo at dette skal være et sted hvor man kan inspirert. Men noen ganger så må man bare lette litt på trykket, og skrive noen linjer om viktige ting. Det er så godt å kjenne at man våger mer, og at jeg faktisk velger å bruke min stemme.

I dag skal jeg fokusere på meg selv. Det blir en treningsøkt, og så skal jeg i gang med å forberede de kommende dagenes innlegg. Jeg skal ha en veldig travel lørdag, så det gjelder å ha ting klart på forhånd. Men jeg føler meg klar til å jobbe godt i dag, og gjøre en skikkelig innsats på mine sosiale kanaler. Når man hele tiden skal forsøke å være kreativ, så er det viktig at man får gjort ulike ting i løpet av dagen. Så jeg satser på noen hvilepauser, og kanskje litt musikk også underveis.

Jeg ønsker dere alle sammen en nydelig dag! Ta godt vare på deg selv ,og de som du er glad i. Det nærmer seg helg, og da gjelder det å ha god kontroll på alt som skal være ferdig denne uken. For meg så er det godt å vite at min kjære kommer hjem i morgen, og at vi får litt tid sammen.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg