HERLIG ØKT I DAG!

 

God kveld!

Det er så kjekt å spille på Musikkloftet nå etter sommerferien. I dag møtte jeg opp, og var sammen med to ledere og to andre musikanter. Vi spilte masse kjekt, og jeg fikk prøvd meg ut på ulike sjangre. Noen ganger så er jeg langt utenfor min egen komfortsone, men det er kjekt å lære nye låter. Vi har ulik musikksmak, så da gjelder det å øve på litt av hvert i løpet av økten.

Jeg hadde pyntet meg litt i dag i leopardkjole , og fikk masse ros fra guttene. Det er jo litt koselig at de legger merker til sånt, og at de oppmuntrer meg til å ha min egen stil. Herlig å ha så fin tone med denne gjengen, og jeg kjenner at det blir lettere for meg å være avslappet. Mye latter underveis, og vi klarte oss ganske så bra med låtene som vi spilte i dag.

 

Vi har god stemning på Musikkloftet, og jeg koser meg. Der kan jeg være meg selv, og teste ut nye sjangre. Noen ganger så er jeg litt utenfor, men så klarer de å få meg med likevel. Jeg kaster meg ut i det, og lærer masse nytt om meg selv. Føler meg veldig heldig som har denne muligheten hver eneste uke.

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Hvorfor bruker du så store klær? jeg har sett deg i furulunden og sett med mine øyne ser du større ut på bilder enn i virkeligheten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg