Herlighet, denne høsten går så fort!

God morgen!

Jeg kan nesten ikke skjønne at det allerede er siste skoledag før høstferien i dag! Hvor har disse ukene blitt av? Det er nesten litt skummelt å merke hvor fort månedene bare kommer og går. Men det betyr jo også at vi har travle dager, og at vi lever livet så godt som vi kan. Jeg ser på det som et positivt tegn, og det forteller meg at jeg har masse å gjøre. De siste ukene har virkelig tatt vekk mange bekymringer for min del, og jeg føler meg i bra slag. Det er alltid godt når viktige elementer i hverdagen løser seg fint.

Vi har kommet inn i gode rutiner, og hverdagen går bra for oss alle sammen. For meg så er det godt å se at ungene trives, og at de kommer seg på skolen hver dag. Det er viktig at hverdagen er forutsigbar, og at vi har trygge rammer. Det ser ut som at vi har funnet en fin løsning nå. Ellers så er det jo litt rart for mor at ungene virkelig vokser til for alvor. Men jeg koser meg, og føler meg på et godt sted i livet nå. Å senke ned skuldrene litt har også vært viktig for meg i høst. Jeg måtte redusere tempoet mitt etter sykdom, og det passer kroppen bra.

Nå føler jeg at ungene virkelig fortjener en friuke fra skolen. Det er ikke feil med et lite pusterom nå. Så kommer der jo besøk til oss på mandag, og det gleder vi oss til. Herlig å kunne ha fri litt, og være sammen med familie. Denne fredagen skal jeg etter planen ut i kveld, men vi får se hvordan ting ligger an her hjemme først. Det er uansett digg med fredag, og jeg gleder meg veldig til min kjære kommer hjem i ettermiddag. Jeg savner ham jo, og er glad for at ukene går så fort. Takk og lov for at kjærligheten også holder i dette travle hverdagslivet.

Jeg håper inderlig at du også får en fin fredag! Gjør en siste innsats før helgen kommer. Da smaker fritiden ekstra godt. Tusen takk for at du følger meg i hverdagen! Ha en strålende dag!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Samtaleemne nummer 1 i Norge er været. Nummer 2 er.. “herregud hvor fort tiden går, hvor blir dagene, ukene månedene og årene av”. Da sier jeg, “tiden kommer den går ikke” Ha en fin dag i dag og alle kommende dager og år 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg