Herlighet, hvorfor ble jeg så nervøs?

Jeg har en rampete side. Den kommer ikke alltid så mye frem i lyset. For den har egentlig vært bortgjemt ganske så lenge. Men jeg merker at desto tryggere jeg blir på meg selv, dess mer ideer kommer frem. Og noen ganger velger jeg helt bevisst å gå ut av min egen komfortsone for å få ut et viktig budskap. Det kan virke som om jeg iblant har hele kroppen full av selvtillit. Men det er jo ikke tilfellet, sånn egentlig.

Men i går postet jeg altså bildet av meg i bikini her på bloggen min. Og det kommer alltid til å være der ute. Så ja, jeg ble ganske så nervøs. Men hvorfor i huleste skulle jeg bruke energi på å være nervøs? Det er jo bare et bilde av en helt vanlig kropp. Men det handlet om at det var min kropp. Og jeg følte for å gi litt blanke blaffen, og vise at jeg er rå og tøff dersom jeg brenner for et budskap!

Det var veldig moro å lese alle kommentarene som kom på mine kanaler. Og Dere skal vite at jeg setter stor pris på det. For vi må alle heie hverandre frem, og lære våre barn gode holdninger til kroppen vår. Det er vi som er forbildene Deres, og vi har et stort ansvar. Det kan være mange årsaker til at man er usikker på seg selv. Og det er ikke bra at vi til stadighet rakker ned på hverandres utseende.

Jeg gleder meg veldig til å fortsette å dele mine hjertesaker her på bloggen , og på andre kanaler. Har Du ikke fått med deg gårsdagens innlegg, så finner Du det her! Takk igjen for alle hyggelige ord, og jeg skal ta vare på dem i hjertet mitt. Ha en nydelige sommerdag, folkens! Vi snakkes igjen til kvelden!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg