HERLIGHET, SÅ ENKELT!

 

God kveld!

For en tid tilbake, så kjøpte vi oss en hånd steamer. Jeg er ikke noe glad i å stryke klær, så vi måtte finne en løsning. Nå har jo jeg en del kjoler, og de trenger noen ganger å bli ordnet med. I går kveld gikk jeg i gang, og jeg må si at det hele gikk som en drøm. Så enkelt og lettvint har jeg aldri vært med på før. Kjolene ble så glatte og fine, og det tok meg ikke så mange minuttene heller. Det var faktisk ganske så gøy å gjøre det selv. Ble så glad da jeg fikk det til, og at det fikk så bra resultat. Nå har jeg ikke noen unnskyldning for å ha skrukkete klær.

I mitt skap er der overfylt, så jeg må nok gjøre dette ganske ofte. Vi kjøpte en billig variant på Jula, og tror nok at vi kanskje investerer i en litt mer avansert variant med tiden, Nå fungerte det bra, og den var ikke for tung for mine hender. Måtte fylle på vann noen ganger, men ellers gikk det så fint. Lot kjolene henge litt utenfor skapet, for å tørke. Og jeg er imponert over resultatet. Deilig å slippe strykebrett og strykejern. Det har jeg aldri vært noe flink til i det hele tatt.

Gleder meg til en høst med masse kjoler, og jeg skal ta godt vare på dem. Føler meg så fin i kjolene for tiden, så da må man ha alt på stell. Vil jo kunne velge blant alle som henger i skapet, og vite at de er klare til bruk. Har du ikke en hånd steamer, så bør du investere i en. Det gjør i hvert fall min hverdag så mye enklere!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Hei! Hva med å legge ut bilder av det innlegget handler om istedenfor ansiktet ditt hele tiden. Tenker kanskje at litt variasjon hadde gjort bloggen din mer interessant å klikke seg inn på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg