Herlighet, så kjekt!

God kveld!

I dag postet jeg en ny video på min Youtube kanal, og da er jeg for alvor tilbake igjen! Det har vært skikkelig kjekt å filme litt igjen, og jeg har valgt å vise dere mer fra min hverdag. Det håper jeg at vil falle i smak, og at kanalen kanskje kan vokse seg enda større. Det blir nå postet video hver mandag, torsdag og fredag. Deilig å ha fri i helgen, men jeg filmer dersom jeg ønsker det. Man må jo gjøre det når man vil, og kjenner at det bare er koselig. Det var viktig for meg å ha en liten tenkepause når det kom til min Youtube kanal. For etter noen kommentarer, så følte jeg meg litt dum i en periode. Men så har jeg kommet frem til at jeg må bare være meg selv, så får folk si hva de vil. Jeg kan ikke late som noe annet, og ikke vise den virkelige versjonen av meg selv.

Nå er det skikkelig gøy å være i gang igjen, og jeg har laget meg en skikkelig bra struktur på arbeidsoppgavene mine. Da vet jeg hva som må gjøres hver dag, og når jeg holder meg til det så går alt bra. Da får jeg alt ferdig innen tidsfristene, og jeg kan ha mange hvilepauser i løpet av dagene. For meg så er virkelig morsomt å by på seg selv, og jeg kan ikke være for selvhøytidelig. Hvis noen flirer av mine sminkevideoer, så la dem flire. Jeg er meg, og det står jeg godt i. En voksen dame er jeg jo, og da kan man ikke la seg stoppe på grunn av litt latter. Min personlighet må jo få komme frem, ellers er det ikke noen vits i å ha kanalen. Så enten liker man meg, eller så liker man meg ikke. Jeg er meg.

Det er godt å se at dere faktisk heier på meg, og ville at jeg skulle fortsette med dette. Da er det jo ekstra gøy å sette i gang. Nå er jeg i forkant med det aller meste, så jeg føler meg veldig rolig og bekvem. Det er jo helt vidunderlig å ha slike gode dager, og faktisk kose seg litt. For meg så er dette viktig, og jeg holder meg i aktivitet. Det er noe som jeg virkelig trenger, og som gjør meg friskere. Gleder meg skikkelig til å produsere masse innhold til alle mine kanaler i tiden som kommer!

Ha en strålende kveld, så snakkes vi litt senere i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

Siste innlegg