Hipp hurra for meg!

Jeg er 43 år i dag!!

God morgen!

Herlighet, i dag har jeg faktisk bursdag. Ett år eldre, og jeg er altså blitt 43 år i dag! Rart å tenke på sin egen alder, men jeg er takknemlig for å oppleve livet her og nå. Dette er jo ikke et rundt tall, så feiringen foregår stille og rolig her hjemme. Litt dessert til middagen, ellers så holder jeg på med det som er vanlig på en mandag. Bursdager er likevel spesielt, og man får tid til å tenke seg litt tilbake. Særlig i år. da jeg jo har gått gjennom store påkjenninger i helgen. Å blottlegge hele livet, er jo en tankevekker for meg også. Men heldigvis så hjelper det meg til å forstå livet, og jeg har det etter forholdene veldig bra akkurat nå.

Det blir koselig å feire litt i ettermiddag, sammen med ungene mine. Min kjære mann er jo på jobb, så det er bare helt vanlig uke for oss. Men jeg tror nok at dette kan bli en veldig fin dag, og jeg forholder meg til dagsplanen min. Uken er altså kommet i gang, og jeg skal jobbe meg gjennom dagene. Der kommer noen sterke oppgaver senere i uken, så jeg manner opp til å takle det også. I dag ligger fokuset på å ha en fin dag, og være aktiv. Gjøre de oppgavene som trengs, og så kose meg litt ekstra. Sånn sett er jo bursdager en gylden anledning til å senke skuldrene litt. Uansett så ønsker jeg dere alle sammen en fin mandag, og håper at vi er klar for å ta nye steg i løpet av uken!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg