Hjelper det å følge Anne Brith Influencer Program?

Det har nå gått noen måneder siden jeg ble med i den aller første gruppen hos Anne Brith Influencer Program. Og jeg ønsker å skrive litt om mine erfaringer så langt. For meg så har det virkelig hjulpet masse, og jeg har faktisk allerede femdoblet blogg tallene mine! Det er jeg så glad for, og det fyller meg med masse energi og pågangsmot! Jeg lærer så mye hele tiden, og det er viktige detaljer som løfter meg til et høyere nivå. Noen dager har vært ekstra harde underveis, men sånn er livet for oss alle sammen.

Jeg har tatt i mot både ris og ros fra Anne Brith, og hun er en person som ikke pakker inn temaet. Det er rett på sak der og da, og man må takle det som kommer. Jeg har blitt skikkelig lei meg en gang, men herlighet hvor mye jeg lærte om meg selv da. For dette er for meg en personlig reise. Og jeg blir tryggere for hver dag som går. Jeg trenger noen som kan veilede meg litt, og som kan få frem det beste i meg. Så jeg føler absolutt at samarbeidet med min mentor går kjempefint!

Men jeg vil gjerne understreke en viktig ting. For man er ikke på noen vis garantert å lykkes kun ved å delta i dette programmet. Man må nemlig jobbe hardt hver eneste dag, og virkelig ha en passion for jobben. Det er mine kanaler, og jeg må fylle dem med innhold hver eneste dag. Ved å da bruke Anne Brith sine råd, så har jeg fått fart på min blogg og kanaler- Og vi har ikke holdt på så lenge enda heller. Det kommer til å bli en veldig spennende høst og vinter. Og jeg gleder meg helt vilt til å se hvor langt jeg kan komme!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg