BLIR DU HJEMME?


God kveld!

Ja, da blir det masse tid hjemme de neste ukene. Vi stiller oss solidariske til de nye tiltakene, og både store og små bli mer hjemme. Ikke så veldig populært, men nødvendig å ta våre forhåndsregler. Jeg er selv i risikogruppen, så det er naturlig å kjenne på litt frykt. Men vi har heldigvis ikke hatt så mye smitte her enda. Plutselig kan det komme her også, man må bare vente å se.

Det er også lurt av meg å trene mer utendørs. Så jeg kommer nok til å være litt mindre på de populære gruppetimene. Skal gå på 2 timer hver uke, og ellers gå masse tur. Å få masse frisk luft, er utrolig viktig. Man kan fort bli ganske lei av å kun være hjemme. Jeg fortsetter på musikken, så lenge den holder åpent som vanlig. Krysser fingrene for at plateinnspillingen fortsetter nå.

Corona skaper dessverre masse hodebry for oss alle sammen. Men vi får være sosiale via Internett og telefon. Det blir spennende å se hvordan dette ender. Jeg tar en dag om gangen, og fokuserer på det positive i min hverdag. Håper at du også klarer det. Ha en fin kveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg