Hjem, kjære hjem!

Endelig hjemme hos mine kjære!

God kveld!

Så ufattelig deilig å komme hjem! Jeg har forsøkt å lande litt, etter to intense dager med masse følelser. En emosjonell berg og dalbane, kan det godt kalles. Men nå er det over, og jeg har noen få dager på å komme til hektene igjen. Jeg forsøker å ikke tenke så mye på det som venter de neste ukene, og fokuserer nå på å være omringet av kjærlighet og omsorg her hjemme. Det er mange tanker, men likevel ganske så tomt. For dette kommer jeg aldri til å glemme, og smerten må jeg bare leve med så godt som jeg kan.

Det har vært mange tårer de siste dagene, og jeg vet at det vil komme flere. Men samtidig så kjenner jeg på en enorm lettelse, og vet at jeg har gjort mitt. Noe som jeg har ventet på veldig lenge, er unnagjort. Jeg klarte det. På min måte. En seier for meg, uansett hvordan dette ender. Takk for all forståelse og omtanke. Dere er så fine og varme følgere. Nå skal denne damen stabiliseres atter en gang, og jeg må gi meg selv lov til å kjenne etter. Hvordan det kommer til å gå, vet ingen. Men jeg vet det vil gå bra.

Nå skal vi ha en deilig kveld her hjemme, og vi har flyttet den vanlige fredagstacoen over til i dag. Koselig å være med de står meg aller nærmest, og vite at jeg faktisk endelig er der jeg skal være.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg