Hjemmetrening fungerer best for meg!

Jeg har valgt å melde meg ut av treningssenteret. Det ble rett og slett ikke til at jeg gikk dit. For meg så holder det fint med gåturer og hjemmetrening. Jeg har muligheten til å bruke treningsprogrammer på Youtube. Så lenge jeg har treningsmatte og litt utstyr hjemme, så blir det bra nok for meg. Det er jo ikke økonomisk forsvarlig å betale på noe som man aldri bruker i hverdagen. Så da var valget veldig enkelt for meg personlig! Det er veldig viktig at jeg trener moderat flere ganger hver uke.

Jeg vil veldig gjerne trene her hjemme i tiden som kommer. Det er her jeg trives aller best, og jeg har gode muligheter til å klare det fint. Noen ganger er dørstokkmila litt for høy. Men nå har jeg lagt frem treningsmatta i stuen, og der skal det trenes tre ganger hver uke. Når jeg kommer i gang så glemmer jeg alt annet. Det er en reaksjon som jeg liker veldig godt. Jeg må passe på slik at vekten min ikke øker. Det er noe som jeg må ta hensyn til i hverdagen min. Jeg trener relativt korte treningsøkter hjemme, men det holder i massevis.

Jeg håper at Dere heier på meg! Det er veldig viktig for meg å kunne trene jevnlig. Der må jeg ta meg sammen, og lage meg gode rutiner i hverdagen. Når man må trene ganske rolig, så er det best for meg å gjøre det alene. Men jeg liker veldig godt å ha selskap på gåturene mine. Da kan jeg kose meg på tur, og glemmer egentlig at jeg trener. Hver enkelt må finne sin rutine. Jeg har valgt hjemmetrening nå. Jeg håper at dette skal bli enklere å gjennomføre fremover!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg