HOLD LIV I DRØMMEN!

 

God kveld!

Noen drømmer kommer tidlig i livet. De bare dukker opp inni deg, og fyller deg opp med sommerfugler og spenning. Der er noe som du ønsker med hele kroppen og sjelen din. Jeg har båret på sånne drømmer hele livet. Og jeg kan si at det har ikke vært forgjeves. Når man minst aner det, så kan drømmer bli til virkelighet.

Vi må aldri gi slipp på drømmene våre! Du trenger dem, og de driver deg fremover. Mot noe som du ikke helt vet hva er, men som du bare føler er helt riktig. Det er så viktig for vår psykiske helse. Hverdagen er altoppslukende med tusen gjøremål. Men det aller viktigste er at vi prioriterer det som gjør oss godt.

Akkurat nå så skjer det mye spennende i mitt liv, og jeg gleder meg over det. Noen ganger så må ting synke inn, før jeg kan og vil dele med dere. Uansett skal dere huske på det jeg har sagt. Aldri gikk gi opp dine drømmer! Ikke most motet, eller fokuset. For jobber man hardt og godt, så kan ting skje.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg