Høsten 2019 leverer!

God kveld!

Denne høsten har virkelig gitt meg mange erfaringer på godt og vondt. Men jeg føler aller mest på en glede over å ha kommet seg videre i livet. Nå har jeg ikke skuldrene så høyt oppe lenger, og jeg klarer å være mer avslappet. Det handler om at mange ting har funnet sin plass, og jeg har snakket ut om det som har vært utfordrende for meg. Det er så godt å vite at jeg er på riktig vei. Som privatperson, så har hverdagen roet seg ned ganske mye den siste tiden. For noen prosesser har kommet i mål, og jeg er glad for resultatet. Som kursdeltager har jeg lært masse. Både om blogg bransjen, men også om meg selv.

Den som anser seg selv som utlært, har allerede tapt! Det våger jeg å påstå. For der skjer endringer hele tiden, og man må være årvåken i denne bransjen. Forsøke å finne sine egne grenser, og verne om det som man ønsker å holde privat. Og jeg merker at jo flere følgere jeg får, dess mer påpasselig blir jeg ovenfor ungene mine. Vi ønsker jo at de skal ha en normal hverdag, og at mamma bare er mamma for dem. Jeg er svært heldig som har full støtte her hjemme. Når det nå endelig ser ut til å løsne lit for meg, så er alle sammen glade på mine vegne. Hver dag skal jobben gjøres, og jeg er påpasselig med å sette mamma oppgavene aller først.

Jeg har funnet en rytme i min hverdag som fungerer, og jeg forsøker å ikke være så firkantet hele tiden. Øver på å være mer spontan, og ikke la meg styre av negative tanker eller unnskyldninger. For meg så har 2019 vært en skikkelig reise, og jeg gleder meg veldig til å se hva som skjer de neste årene. Det er godt å følge en plan med klare målsettinger. For oss som familie, så har vi kommet noen steg videre. Ungene vokser jo til, og der er en annen form for diskusjon innad i familien vår. Det er artig å høre hvordan guttene tenker, og hvilke meninger de har om ulike ting. Det forteller meg at vi virkelig er på vei inn i en spennende fase som foreldre.

Dette blir bra! Og jeg er så glad for at dere er med meg på denne reisen gjennom livet. Ha en skikkelig fin søndagskveld, så prates vi igjen her om noen få timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg