HØSTKOS & STRIKKETØY!

God kveld!

Noe av det som jeg liker aller best med høsten, er innekos med pledd og strikketøy. Kanskje noe kjekt på tv samtidig, og med katten sovende ved min side. Da kommer roen inni meg, og jeg kan senke ned skuldrene mine skikkelig. Jeg er jo godt i gang med å strikke genser til meg selv, og det er jo et prosjekt som kommer til å ta både høst vinter før det muligens blir ferdig.

Men jeg elsker å ha det koselig om kveldene. Når ungene er kommet seg hjem, og slapper av på sine egne rom. Da kan jeg kose meg alene i stuen, og se det jeg vil på tv. Bruker ofte Apple TV, og koser meg med mine favorittprogrammer. Alt handler egentlig bare om å finne godfølelsen, og kunne nyte disse kveldstimene på en god måte. Være ferdig med alle plikter, og ha litt egentid i godstolen.

Jeg trenger disse timene om kvelden. Det er viktig for meg å senke pulsen, og la stresset forsvinne. Noen ganger så kan det være litt vanskelig, men da forsøker jeg å variere litt i hva jeg gjør. Kanskje lytte til en podkast, eller på god musikk. Det viktigste er at jeg slapper skikkelig av, og lar all uro komme ut av kroppen min før leggetid. Da sovner jeg fortere, og søvnen min blir bedre. Så kveldene er ganske så hellige her hos meg. 

Ha en fin kveld videre, så snakkes vi igjen i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg