HUN FIKK MEG TIL Å TENKE!

Hei!

Her forleden dag så hadde jeg en koselig samtale med en hyggelig bekjent. Det var lenge siden jeg hadde møtt henne, og det ble noen minutter utenfor butikken hvor vi pratet sammen. I løpet av disse minuttene ble jeg minnet på om hvor mye livet mitt har endret seg på de siste 10 årene. Det er rart å tenke tilbake, og se hvordan jeg har kommet meg velberget gjennom mange harde runder. Heldigvis kan jeg nå fokusere på fremtiden, og dveler ikke så ofte med det som har vært. Men så skjer det jo noen ganger at man faktisk blir minnet på hvordan det egentlig stod til med meg da.

Aller mest så kjenner jeg på en takknemlighet over å få oppleve en hverdag som fungerer bra, og som fyller meg med nye erfaringer og livsglede. Mange brikker har kommet på sin endelige plass i puslespillet, og jeg danner meg et nytt og lysere bilde av livet. Selvsagt har jeg fortsatt dager hvor det river og sliter i meg på innsiden. Men jeg er stødig, og jeg er sterk. Tiden har gått, og jeg har lagt ting bak meg. Det føles uendelig deilig, og nå skal livet virkelig nytes så godt som mulig. Jeg har bestemt meg for å satse på meg selv, fordi jeg faktisk mener at det burde gå helt fint. I musikken og i min egen network marketing business.

Jeg er glad for den samtalen utenfor butikken. For selv om gamle minner ble dratt frem i lyset, så sitter jeg igjen med en følelse av å ha mestret vanskelige perioder i mitt liv. Der er masse styrke inni meg, og den har jeg hatt god bruk for. Jeg er rett og slett ganske så seig, og man tar ikke lett knekken på meg. Kanskje føler du at jeg høres ut som litt høy på meg selv nå, men det er ikke sånn jeg tenker. Det er lov å gi seg selv et klapp på skulderen en gang iblant, og faktisk være god mot en selv. Se på hva man har kommet seg gjennom, og hvor man er i dag. Det gjør meg stolt, og jeg våger å si det høyt!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg