HURRA, ET MÅL ER NÅDD!

God kveld!

Jeg er en person som elsker å jobbe mot konkrete mål. Det gjelder både privat, og i forbindelse med jobb. Å komme seg opp til 1000 følgere på Instagram, har lenge vært et delmål for meg. Nå er jeg endelig der, og det gjør meg veldig glad! For meg så er dette verd å feire litt, så jeg skal kose meg med familien i helgen. En rolig helg, som skal nytes.

Det er godt å kunne krysse av på delmål. Da ser man virkelig fremgang, og man kan fokusere på nye mål. Jeg satser så godt som jeg kan, og blir aktiv på Instagram. Blir en del musikk videoer på IG TV. Håper at jeg da vil vokse enda mer, og komme meg videre. Er så motivert, og det føles helt riktig å kutte visse ting ut nå.

For noen, så 1000 følgere ikke mye. Men for meg så er det virkelig gøy! Så jeg håper at dere unner meg gleden, og følg meg gjerne hvis du enda ikke har gjort det!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg