Hurra! Jeg klarte det selv!

Noen ganger imponerer jeg faktisk meg selv. Det skjedde også denne gangen. For jeg har vært ganske så nervøs for å ikke få til tekniske ting i forbindelse med overgangen til ny blogg. Men så ble jeg så glad da jeg fikk det til! For med en god oppskrift som jeg fikk tilsendt, så kom jeg meg gjennom alle stegene. Det gjør meg veldig stolt! For det er ikke en selvfølge at jeg faktisk mestrer det. Min usikkerhet kommer ganske fort når det gjelder slike oppgaver.

Nå er jeg derfor veldig glad for at bloggen er kommet på plass på mitt eget domene. Jeg merker at energien min er større enn på veldig lenge, og jeg gleder meg veldig til å komme skikkelig i gang. Første steget er i hvert fall gjennomført. Så får jeg lære meg ting underveis. Det er nemlig ikke alt som er likt , og det må jeg finne ut av. Beklager derfor hvis det er noe som går skeis i starten.

Fortell meg gjerne hva Du synes om bloggen! Jeg har mange planer som skal settes ut i livet den neste tiden. Det skal bli spennende å få dette akkurat slik som jeg ønsker det. For nå er jeg sjef på eget domene, og kan bestemme mer selv. Det åpner opp mange muligheter for ulike samarbeid. Jeg håper at dette blir en fin blogg for mange. Så ha en fin kveld, og så prates vi igjen i morgen tidlig her på bloggen!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

Siste innlegg