Hva blir neste skritt?

Blir det en løsning snart?

Nå blir det spennende å se hvordan Norge skal starte opp igjen, etter denne pandemien. Ikke at jeg tror den er over på noen måte, men vi skal jo tilbake til en slags hverdag alle sammen. Jeg håper at ungene kommer seg på skolen igjen før sommerferien starter, men er fortsatt usikker på hvordan det skal gå. Tror bare at jeg på en måte lengter tilbake til den hverdagen som vi en gang hadde. De siste ukene har virkelig endret på mange ting, og mange familier er berørt. Det er det ingen tvil om.

Her har vi til nå klart å holde oss friske. Men man har aldri en garanti på noe som helst. Vi må bare vente og se, og være forsiktig. Det må være en nervepirrende jobb for de som styrer landet vårt. Vi er aldri forsikret mot det som verden sender mot oss. Men vi må gjøre det vi kan for å beskytte oss i hverdagen. Nå er jeg spent på neste oppdatering, så får vi ta det deretter. Jeg tror de aller fleste nå ønsker at man åpner opp på flere ting. Her på Sørlandet, vil der nok komme masse turister i sommer. For jeg tipper at utenlandsreiser ikke frister så mange enda.

Corona har fått meg til å tenke over hvor heldige vi er her i Norge. Ja , der er alltid noe som kunne vært bedre. Men vi har det tross alt veldig bra, og har solide muligheter i fremtiden. Det er ikke sånn i alle land i verden. Der har vi en stor fordel. Vi har fått hele Norge til å delta i en felles dugnad, og det skal vi være stolte over. Både små og store har gjort en solid innsats! Jeg håper at vi kommer ut av dette på best mulig måte. En dag om gangen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg