Hva driver Deg videre?

Hva er det som driver Deg videre i livet? Hvordan finner Du krefter og mot til å drive med det du gjør ?Er det ikke skummelt å dele så mye fra livet ditt? Slike spørsmål kommer veldig ofte min vei. Det er fordi jeg deler mye av meg selv på internett. Jeg forstår godt at det er noe som Dere lurer på. Men da vil jeg gjerne forklare det litt her i dette innlegget. Jeg har et sterkt ønske om å være en ressurs i samfunnet. Det er veldig viktig for meg å kunne være et menneske som bidrar til åpenhet rundt psykisk helse. Da er jeg nemlig ikke kun et offer lenger. Der er mange ting som gikk galt i livet mitt før. Men det er over nå, og jeg ønsker å bruke mine erfaringer. Jeg har ikke helse til å være i vanlig jobb, og har heldigvis funnet min måte å jobbe på.

Jeg blir motivert av å oppleve mestring. Det gjør at jeg våger mer og mer. Når man blir tryggere i seg selv, så er det ikke så skummelt lenger. Og jeg blir veldig motivert når jeg møter mennesker som takker meg for min åpenhet. Det er stort å kunne hjelpe andre mennesker. For vi er veldig mange som sliter litt ekstra i hverdagen. Jeg deler en del av mitt liv. Men jeg deler ikke alt. Det tror jeg nok noen faktisk glemmer ut. For når jeg lager en video, så viser den kun non minutter fra min dag. Resten av tiden holder jeg jo privat. Og jeg velger helt selv hva videoen eller blogg innlegget skal inneholde. Så jeg føler ikke at jeg deler hele livet mitt med Dere!

Noen ganger kan det være litt skummelt å dele. Men jeg tenker meg nøye om. For jeg er voksen, og jeg har klare grenser. Det er viktig for meg å ha noen regler som jeg alltid skal forholde meg til. Jeg kan kjenne det i magen dersom jeg deler noe som jeg har sterke følelser rundt. Men jeg har ikke angret på noe av det som er publisert til nå. Jeg kan være litt kritisk til mine videoer iblant. Men det handler som regel om at jeg ikke kan så mye redigering . Og jeg vil liksom alltid at det skal bli bedre kvalitet på det. Men alt i alt så koser jeg meg med dette. Det er en viktig del av min hverdag. Det er helt frivillig for Dere å følge meg, Så det er helt ok dersom man ikke ønsker å følge med.

Jeg aner ikke om dette alltid vil føles like greit. Livet blir til mens man går. Jeg tar derfor med meg alt det positive som jeg har i min hverdag, og koser meg i livet her og nå. Det blir spennende å produsere innhold for Dere i tiden som kommer!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg