Hva er det som motiverer meg?

Der er mange som spør meg om hvordan jeg klarer å motivere meg selv til å dele så mye med følgerene mine. Og det er ganske så enkelt å svare på. For det er så utrolig koselig når der tikker inn meldinger fra både venner og ukjente. Små ord som kan bety så utrolig masse i min hverdag. Når dere forteller meg at jeg inspirerer dere til å tenke annerledes, og faktisk ta tak i livet. Ja, da blir jeg både rørt og motivert. Det er noen ganger sånn at dere faktisk redder min dag ved å sende inn sånne herlige meldinger til meg.

Og en annen grunn som motiverer meg, er at jeg merker en stor bedring i min mentale helse. Selv om jeg lever med mine diagnoser, så klarer jeg mer og mer i min hverdag. Gradvis så har skrivingen hjulpet meg gjennom terapien, og jeg er så mye sterkere i dag. For hver gang jeg går utenfor komfortsonen min, så resulterer det i nye erfaringer som gir personlig vekst. Jeg kan fortsatt ha vonde perioder, men jeg er heldig som har noe som jeg vet hjelper meg gjennom akkurat de dagene.

Når jeg har disse kanalene, så har jeg en forpliktelse. Da må jeg opp av sengen, og komme i gang med å skape et innhold som er bra for dere. Jeg får bruk for min kreativitet hver eneste dag. Da jager man vekk negativitet, og lar de gode egenskapene få komme frem. Ved å ha faste tider, så holder jeg livet mitt i en stabilitet som hjelper meg. Jeg trenger jo ekstra trygge rammer i min hverdag, og da er dette helt tipp topp! De gangene jeg kjenner at det røyner på, så puster jeg litt og leser noen fine kommentarer.

Så kommer jeg meg i gang igjen, dag etter dag. Dette redder meg faktisk, og jeg elsker det.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg