Hva gjør meg glad?

Hva er det som gjør meg glad? Hva må til for at jeg skal le og kose meg? Klarer jeg å glemme alt det vonde iblant? Dette er spørsmål som er viktige for meg. For jeg vil veldig gjerne ha muligheten til å kjenne på glede. Det er noe som jeg savner sårt i lange perioder. For jeg vet jo at livet mitt er blitt mye bedre nå. Det er veldig deilig når jeg i noen øyeblikk klarer å kose meg. Det aller beste er jo en skikkelig latterkrampe. Det skjer ikke så veldig ofte, men det hender. Jeg og min kjære mann har nemlig en ganske mye galgenhumor. Det er noe som faktisk hjelper oss gjennom de verste periodene. For meg så er det veldig viktig. For jeg trenger å le litt iblant.

Jeg har ganske ofte klart å le ganske mye på Musikkterapien. Det er fordi vi er en herlig gjeng som er veldig trygge på hverandre. Da slår vi oss litt løs iblant, og gir gass. Da kan jeg få skikkelig latterkick, og det er så deilig. Når man glemmer alt som er vondt og vanskelig. Det er kanskje bare noen minutter, men de er gull verd. Jeg er utrolig takknemlig for det fellesskapet som vi har. Og vi har plass til flere, Det er viktig å være inkluderende. Vi deler på de ulike instrumentene, og synger det som vi har lyst til. Noen ganger går det litt skeis, og da blir det ofte ganske lattermildt. Vi skal ikke ha det for alvorlig. Men heller kose oss sammen, og lage god stemning.

Det er kjekt å være sammen med mine venninner. Vi kan le godt sammen ,og ha skikkelig bra stemning. Men vi kan også trøste hverandre når livet er hardt. Jeg slapper veldig godt av når jeg er sammen med disse damene. Det gjør godt, og jeg trenger dem. Heldigvis så føler jeg at det er en fin gjeng som godtar hverandre. Humor er viktig selv om livet svinger. Det går opp og ned for oss alle sammen. Jeg er takknemlig for at vennskap utvikles, og at jeg stadig blir kjent med flere mennesker her i Mandal. Det er også veldig god stemning når vi møtes i Revmatikerforeningen eller Mental Helse. Det er godt å le, og det er ekstra gøy å le sammen med andre!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg