Hva har Du lyst til å lese om på bloggen min?

Jeg vil gjerne ha en blogg som er interessant og annerledes. Da er det viktig for meg å kunne skrive om hele meg. Både om tanker og følelser, men også om ting jeg liker å bruke tid på . Så der kommer nok til å bli en variasjon i innleggene fremover. Jeg koser meg veldig med både klær og sminke. Så da føler jeg at det også kan få en del plass på min blogg. Men jeg trenger litt tilbakemelding fra Dere som følger meg. Hva vil Dere at jeg skal skrive om her på bloggen? Er det noe som Dere savner her? Hva er interessante temaer for bloggen?

Nå har jeg endelig kommet noen steg videre i livet. Og da fylles jo hverdagen opp med andre ting. Det ser jeg på som veldig positivt, og jeg har lyst til å dele fremgangen min med Dere. Jeg gleder meg til å vise mer fra min hverdag her på bloggen, og så kommer jeg alltid til å skrive om personlige tanker og følelser inni mellom. Det blir en naturlig endring siden livet mitt er blitt bedre, og fokuset endrer seg litt. Der vil garantert komme gode og vonde dager. Det vil jeg beskrive så åpent som jeg bare kan. For det er sånn jeg er. Og jeg vil ikke slutte med det.

Jeg håper at Dere vil være med meg videre, og at Dere sier ifra om ønsker. For jeg trenger litt innspill fra Dere! Jeg venter i spenning på å høre fra Deg, og gleder meg til å bli inspirert til å skrive enda mer her på bloggen!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg