Hva har Du lyst til å se i mine videoer?

Jeg ønsker å stille Deg et spørsmål i dag. Hvilke videoer ville Du likt å se på min Youtube kanal? Er det noe som Du savner, eller som Du skulle ønske at jeg kunne lage? Det er veldig kjekt for meg om Du gir meg noen hint på Facebook. Jeg lager fem videoer i uken, så jeg bruker ganske mye tid på å tenke kreativt. Men noen ganger kan det være lurt å stille andre det samme spørsmålet. Noen av Dere er aldri på Youtube, og det er helt ok. Men for dem som følger meg der også, så vil jeg gjerne ha noen tilbakemeldinger og tips. Så derfor blir jeg veldig glad for alle råd!

Det er viktig for meg å ha en ganske så uformell tone på Youtube. Der får jeg vise frem mine hobbyer og interesser. Jeg koser meg veldig med å lage slike videoer. Det utfordrer meg ganske mye, og jeg blir stadig tryggere på meg selv. Jeg var veldig redd i starten. Men nå føler jeg meg mye tryggere foran kameraet. Det er rett og slett veldig kjekt å lage video! Så derfor kommer jeg til å fortsette med det. Selv om det tydeligvis provoserer noen mennesker der ute. Jeg er fast bestemt på at negativitet ikke skal få ødelegge min fremtid. Så jeg er klar for å vokse mer på Youtube etter hvert som tiden går.

Jeg trenger å gjøre noen kjekke ting som ikke alltid handler om psykisk helse. For jeg er så mye mer enn kun det. Jeg koser meg med sminke og mote. Det er gøy å kunne dele egen musikk på min egen kanal. Og jeg deler gjerne glimt fra min egen hverdag. Jeg slapper faktisk av når jeg driver på med dette kreative arbeidet i min hverdag. Og så har jeg tatt fri i helgene, og det fungerer veldig fint for meg. Veien blir til mens man går. Nå håper jeg at Dere kanskje kan gi meg enda flere innspill og gode ideer til mine neste videoer!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg