Hva har skjedd med meg?

God kveld!

Da jeg var liten ,så var et helt elendig på å rydde. Det var et sant kaos på mitt rom ,og jeg vet at både foreldre og søsken var ganske så oppgitt over min evne til å rote. Så det er ganske så rart å se hvordan jeg nå har endret meg på dette området. Jeg har et stort behov for å ha det ganske så ryddig rundt meg, og blir stresset dersom det kommer ut av kontroll. Ting må ha sin faste plass, og jeg er litt streng på det. Vil veldig gjerne at det skal se ordentlig ut, og presentabelt i vårt hjem.

Jeg merker at der skjer endringer i mitt indre, og jeg ønsker meg full oversikt over hjemmet vårt. Kanskje litt i overkant, må jeg nok erkjenne. Men det er så deilig å vite hvor jeg skal lete, og at jeg faktisk kan unngå stress dersom noen ønsker å stikke innom meg på besøk. Etter corona, så har jeg jo nesten ikke hatt et menneske her inne. Så det må jeg faktisk gjøre noe med. Nå kan vi jo besøke hverandre, så lenge man ikke har noen symptomer på sykdom.

Nå kan jeg nyte å se på et ryddig rom. Hvem i huleste har jeg egentlig blitt? Her om dagen så ryddet jeg på soverommet vårt. Og på morgenen ble jeg liggende i sengen, og bare nøt synet av et ryddig soverom. Jeg har ikke vondt av å bli et mer ryddig menneske. Det er bare litt merkelig for meg å se på hvordan man endrer seg i løpet av livet. Vi har på ingen måte et sterilt hjem, men vi liker å ha det ganske så ryddig. Det kommer jeg til å fortsette med.

Noen endringer er jo ikke så dumme!

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Hei Wenche. Hvorfor kan du jobbe som NuSkin konsulent men ikke være i en ordentlig jobb? Fks en deltidsstilling/hjemmekontor jobb? Du som ufør har vel heller ikke lov til å jobbe og ha annen inntekt? Fint om vi kunne fått en forklaring her. Stine

      1. Hei! Alle som i dag blir uføre, anbefales av Nav å børe aktive/jobbe. Og man har lov å tjene inntil ca 40 000 , før man må melde inn til Nav. Så jeg har muligheten til å forsøke meg i jobb. Men så er det sånn at min helsesituasjon tilsier at jeg trenger svært stor fleksibilitet for å kunne klare å jobbe. Dermed vil det være vanskelig med faste arbeidstider osv. Så da passer det med network marketing for meg, og med Nuskin som samarbeidspartner. Jeg kommer til å ha åpen dialog med Nav, og forholde meg til de reglene som er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg