Hva i huleste er det som skjer?

God kveld!

Det er noe merkelig som skjer med meg for tiden. Jeg kan nesten ikke tro det helt selv. Og både jeg og min kjære mann, er veldig glade for det som skjer nå. Så hva foregår nå, tenker du? Vel, det handler om at denne damen endelig har blitt kvitt noen harde stengsler. Jeg gyver løs på tekniske utfordringer, og jeg gir meg ikke lenger. Før så har jeg vært veldig sint, og ikke særlig lystelig å være rundt i visse stunder. For jeg har vært så innestengt og fortvilet. Følt meg så dum, og så utrolig evneveik. Men sannheten er jo en helt annen, når jeg endelig kom meg ut av den negative tankegangen. Noe har virkelig endret seg inni meg, og jeg føler meg friere!

Vi merker begge to at jeg er blidere, jeg er ivrig og entusiastisk. Faktisk litt i overkant giret. Det er så utrolig kjekt å kunne videreutvikle seg, og at jeg selv ser fremgangen min. Både innvendig, og rent praktisk i mitt arbeid. Nå er mange koder endelig knekket, og jeg vet mer om både data, Youtube og tekniske dubbeditter. Jeg er rett og slett ikke så redd for å mislykkes lenger. Den sperren har holdt meg nede, og jeg har ikke våget å teste noe som helst. I dag har jeg fikset på Youtube kanalen min, og lært meg å lage thumbnailes. En forbedring som jeg burde gjort for lenge siden, men som endelig kom nå. Fikk til og med laget meg ny header til blogg og Youtube.

For meg så er dette så herlig å kjenne på! Jeg blir glad, og full av en deilig mestringsfølelse. Min herlige mann sier at jeg virkelig har kommet meg videre nå, og han ser hvordan jeg blomstrer. Det varmer hjertet mitt, og han har virkelig vært tålmodig med meg mange ganger de siste årene. Nå føler jeg at det er lettere å være meg, og de stundene må man virkelig bare nyte ekstra godt! Hurra!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg