Hva lærte jeg i Tromsø?

God morgen!

Nå har det gått noen dager siden jeg kom meg hjem fra Tromsø. Så da har jeg fått tid til å tenke over hva jeg lærte i helgen. Først av alt så lærte jeg at man må være 100% tilstede der og da. Man får så masse informasjon på kort tid, og det var en god trening i å lære seg hvordan kommersielle samarbeid/event kan være. Mange små detaljer som må huskes på i hvert eneste innlegg, og i alle kanaler. På fredagen så var jeg ganske kokt i hodet i starten. Men så fikk jeg mer dreisen på det etter hvert, og jeg jobbet veldig målrettet. For meg så var denne turen 90% jobb og 10% sosialt.

Jeg var nemlig veldig innstilt på å lære masse, og var veldig spent. Vi var innom mange temaer underveis. Blant annet så hadde vi temaer som branding, hvordan lykkes som influencer, merking av reklame, moral og etikk, målsettinger. Det var mange ting som jeg virkelig hadde bruk for å lære, og noe kunne jeg fra tidligere. Men det aller viktigste som jeg lærte, var nok på det personlige planet for min del. For jeg fikk pratet litt med folk, og jeg fikk et spark bak. Det var litt vondt, men samtidig veldig bra.

For meg så er det viktig å slutte med unnskyldninger. For det bremser meg, og jeg vil fremover. Det blir for dumt å tenke begrensninger istedenfor muligheter. Nå har jeg også blitt mer komfortabel med å vise selve hverdagen min, og det har vært befriende. Jeg må la dere få se meg i den vanlige dagen. Det som jeg kanskje tenker er for kjedelig å vise, kan være noe som dere faktisk ønsker å se. Så jeg har lagt vekk noen stengsler, og jeg føler meg friere. Det er også godt å se at jeg når ut til enda flere.

Man lærer veldig masse på en slik helg. Men man må være villig til å faktisk gjøre den jobben som trengs. Skrive det innlegget selv om man egentlig er sliten. Droppe diskoteket slik at man orker neste kursdag. For meg så var det riktig, og jeg er glad for at jeg valgte bort utelivet på nattestid. Søvnen var veldig viktig, og jeg hadde mitt fokus på jobben jeg skulle gjøre.

Ha en strålende torsdag! Jeg skal straks på et skolemøte, og så blir det strikkekafe i ettermiddag! Vi snakkes i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg