Hva skal du se på tv i høst?

God morgen!

Herlighet, som jeg gleder meg til denne tv høsten på TV2! Denne uken hadde de høstlansering, og jeg ble så glad for alt det kjekke som kommer fremover nå. Mange av mine favoritter komme jo enda en gang på programmet, og jeg skal følge med på de aller fleste. Jeg sitter jo tross alt hjemme veldig mange kvelder her alene med ungene, så da k,an jeg jo kose meg litt foran skjermen. Dessuten så har vi mulighet til å se programmene på sumo også.

Det skal bli spennende å følge med på Skal vi danse denne sesongen. Jeg gleder meg alltid til det programmet. Men jeg blir serøst ganske nervøs på deltagernes vegne. For det må være en skikkelig påkjenning både fysisk og psykisk. Tenk å kunne danset så bra som de gjør, det hadde vært så moro. Jeg frykter alltid at noen skal falle, eller skade seg på direkten. Men det er jo sånn sett en del av gamet, at det faktisk skjer direkte hver eneste gang. Jeg skal i hvert fall kose meg, og få med meg alle rundene denne gangen. Jeg heier nok litt på alle sammen i starten, og så får jeg nok en favoritt!

Senkveld er jo en klassiker som jeg virkelig liker. Og jeg føler at nå begynner det å bli veldig bra, selv om jeg fortsatt savner Thomas og Harald. Det kommer nok til å bli en del pinlige innslag ved Mats Hansen, og jeg vet ikke om jeg liker det eller ikke. Men jeg elsker alle de konkurransene som kjendiser deltar på, og jeg føler at de er meget rause med å godta masse rart. Jeg føler uansett at dette er et skikkelig feelgood program, og jeg blir ikke lei. Så jeg ser virkelig frem til mange, koselige og morsomme kvelder med dette programmet.

Bloggerne følger jeg jo veldig masse med på, og jeg elsker det. Det er inspirerende for meg å se hvordan de store bloggerne manøvrerer seg i sin hverdag. Og dersom man følger med, så kan man jammen lære seg noen triks underveis. Jeg er jo selv en liten blogger, og da forsøker jeg å finne muligheter overalt. Faktisk så skulle jeg virkelig ønsket at episodene var enda lenger, og at der var mange episoder. Men jeg skjønner jo at det er begrenset med budsjett og kapasitet.

Jeg gleder meg veldig mye til å se den nye serien Funkyfam. Der får vi bli enda bedre kjent med Funkygine, og hennes familie. Jeg elsker jo sånne programmer, og håper at det innfrir mine forventninger. Og jeg vil gjerne se hvordan de manøvrerer seg med tanke på barn og eksponering. Der er så masse diskusjoner om det temaet, og jeg lurer på hvordan de har løst dette i denne serien. Jeg følger dem på sosiale medier, og føler at de virkelig er en livlig familie med sterkt samhold!

Dette er bare noen få av alle de programmene som jeg skal se. Men jeg kan ikke skrive om alt nå. Jeg skal heller skrive mer om hva jeg synes etter hvert som høsten går sin gang. Nå skal jeg kose meg sammen med familien denne lørdagen, og ikke kikke på tv hele dagen! Ha en fin dag, så snakkes vi her til kvelden igjen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg