Hva skal jeg gjøre i dag?

God morgen!

Da er vi kommet til en ny lørdag, og jeg har noen planer for dagen. Det skal bli godt med en skikkelig treningstur i Furulunden i dag. Jeg har bestemt meg for å gå tur, uansett hvilket vær som kommer. Ja, utenom snøstorm da. Nå hadde jeg velfortjent treningsfri i hele går, så da er det viktig å komme godt i gang igjen i dag. Mye er nemlig gjort, i det øyeblikket man har bestemt seg. Jeg elsker den effekten trening gir på både kropp og hode. Så da er det bare å holde seg i aktivitet.

Jeg blir så glad når jeg mestrer nye rutiner! Det er herlig å kjenne på en glede, og jeg merker at kroppen endrer seg. Om jeg mister kilo, så er det bare en fin bonus. Men jeg trenger aller mest den effekten som kommer på min mentale helse. Og jeg får tilbakemeldinger fra dere om at jeg stråler! Da blir jeg så glad. Det er kjekt å se at de valgene jeg har tatt, faktisk gir gode resultater. Da kan jeg ikke gjøre annet enn å fortsette i denne gode rutinen. Og kroppen min tålte faktisk badminton treningen veldig bra!

Hva skal du finne på i dag? Skal du også trene litt? Eller er det julegaveshopping? Uansett så håper jeg at du koser deg, og at du er omringet av mennesker som du er glad i. Pass på at du bruker litt tid på å slappe av også. Det fortjener du! Ha en strålende dag, så snakkes vi igjen i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg