Hva skal jeg gjøre i høst?

God kveld!

Nå nærmer vi oss august, og da skal jeg inn i gode rutiner. Da starter jeg alltid med en plan for høsten, og jeg setter meg nye mål. Det er alltid like spennende, og jeg elsker å få ting inn i de vanlige rutinene. For meg så er høsten alltid en fin periode, hvor jeg er full av pågangsmot. Ønsker alltid å være produktiv, og jobber iherdig. I dag har jeg laget meg en konkret uke plan, og har plassert alle oppgavene på de ulike dagene. Da vet jeg hva som må prioriteres hver dag, og da holder jeg meg på rett kjøl. Sånne hjelpemidler er jeg så glad i , og det hjelper meg å ha en god oversikt. Hele meg trenger rutiner, og en ganske så streng struktur. Og hver eneste høst, er jeg klar som et egg. Når jeg nå velger meg ut mine konkrete mål, så er der en del faktorer som spiller inn. Aller mest handler det om å ta vare på helsen min underveis, og ha nok overskudd til familien min. Så jeg er realistisk, og har lært en del av mine tidligere feiltrinn. Jeg kan ikke la vær å glede meg til skolestart, og den vanlige hverdagen. Men jeg vet også at den krever sin kvinne.

August blir en spennende måned, og jeg gleder meg til sesong 2 av min egen podcast Min psyke hverdag. Hver onsdag kommer der ny episode. Den første episode kommer ut onsdag 5.august, og jeg har allerede planlagt temaer for sesongen. Gleder meg veldig, og jeg har savnet podcasten min veldig. Der vil også komme 3 blogg innlegg hver dag fra 1.august, og det er noe som jeg føler meg klar for igjen. Elsker å skape innhold til dere, og jeg kommer til å variere mellom alvor , hverdag, glede og noen kommersielle samarbeid. Jeg skal ha fokus på bloggen, og jobbe meg enda bedre utover høsten. Få tatt flere bilder, og samarbeide med flere. En spennende høst venter på meg, og jeg gleder meg til å dele den med dere. Jeg ønsker å oppnå resultater, så dette er gjennomtenkt, og nøye planlagt. Faktisk så er jeg endelig trygg, og vet hva jeg virkelig vil. Det er en deilig følelse!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg