Hva skal jeg og min kjære finne på i helgen?

Nå er helgen kommet skikkelig i gang, og vi to voksne er alene hjemme i helgen. Det skjer ikke så ofte, for å si det sånn. Så hvilke planer skal vi da ha? Skal vi bruke tiden godt, og gjøre fornuftige ting? Eller skal vi finne på noen kjekt sammen? Vi har valgt å finne på noe som vi begge elsker. Så i morgen tidlig tar vi bilen, og kjører av sted på en lang dagstur! Vi elsker nemlig å kjøre på tur sammen. Da kan vi snakke om alt mulig i bilen, og ta de pausene som vi trenger. Jeg gleder meg skikkelig til å dra av sted.

Vi trenger litt alenetid, bare oss to. Så derfor utsetter vi alle andre oppgaver her hjemme til neste helg, og drar heller på dagstur. Det synes jeg er en fornuftig ide, og ungene kommer jo ikke hjem før søndag. På disse turene våre, så er det alltid min kjære som sitter bak rattet. Da får jeg se mest mulig, og jeg skal ta masse bilder på denne turen. Håper bare at været blir ok. Små utflukter er godt for oss, og vi gleder oss til ungene er voksne, og vi to kan dra på ferieturer igjen alene.

Å pleie kjærligheten mellom oss to, er så viktig. For vi er jo ikke sammen i ukedagene, og helgene går så fort. Men vi forsøker å ta oss tid til oss selv en gang iblant. Så det blir tidlig i seng i kveld, for å ha nok overskudd og krefter til en lang dag på tur i morgen. Følg med på Instagram og snap i morgen, så får Du bli med på turen. Jeg oppdaterer bloggen som vanlig hele helgen! Ha en flott helg!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg