HVA SKAL JEG VELGE?

God kveld!

Jeg er i full gang med å planlegge mine opptredener frem mot jul. Det betyr at jeg nå går gjennom hele garderoben min, og skal velge ut hvilke kjoler som skal brukes. For ja, jeg har ganske mange kjoler å velge mellom. Og det er absolutt best å ha på seg pene kjoler når jeg opptrer på Tiedemands Cafe her i Mandal. Det er viktig for meg å se bra ut, men samtidig må kjolen være behagelig å synge i. Magen må få fritt spillerom, slik at magemusklene mine hjelper meg underveis.

Når man skal opptre på julebord og lignende, så ønsker man å være litt ekstra fin. Så her skal jeg velge de kjolene som er litt spesielle, og som gi meg det lille ekstra. Nå er jeg glad for det utvalget som jeg har, og trenger nok ikke å anskaffe meg noen flere denne høsten. Garderoben er full av klær, og jeg må nå få oversikten. Jeg svetter masse under en opptreden, så kjolene må tåle litt av det. Hele kroppen er i full jobb i tre timer, så da bruker man masse energi.

Man skal bruke litt tid på dette. For alt må stemme, og føles helt riktig. Da klarer jeg å slappe av, og kun fokusere på teknikken og publikum. Det kan ikke nytte med strømpebukser som sklir ned, eller skjørt som glipper. Jeg må også passe på at skoene matcher, men likevel gir meg nok støtte hele kvelden. Jeg synes det er kjekt å planlegge dette, og får også hjelp av min gode venninne, Lena. Det kommer til å bli et kaos underveis, men så blir det system og alt på stell i god tid. Jeg skal være godt forberedt!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg