Hva skal skje i Oktober 2019?

Da er vi kommet i gang med en ny måned, og oktober blir egentlig ganske så travel for min del. Det har jo allerede startet med høstferie, og besøk fra Egersund. Så er det jo ikke så lenge til jeg skal på tur til Tromsø, og være på Influencer weekend! Jeg drar fredag 18.oktober, og kommer hjem sent om kvelden søndag 20.oktober. Det kommer til å bli en skikkelig spennende helg, og jeg er veldig spent. Masse å lære, og ganske mange opplevelser vil det nok også bli.

Det eneste som jeg sliter litt med, er at jeg må reise på eldstemann sin 16 årsdag. Det er ikke enkelt for mamma å være borte akkurat da. Men jeg vet at min kjære mann passer på, og at de kan kose seg uten meg. Jeg fikk i hvert fall klar beskjed om å reise av sted, så det hjelper jo litt på den dårlige samvittigheten. Men vi planlegger å feire ham skikkelig mest sannsynlig helgen etterpå. Vi pleier å invitere familiene våre, og så koser vi oss med god lunsj og kaker her hjemme en søndag ettermiddag.

Ellers så skal jeg jobbe masse med mine kanaler, og jeg skal jobbe med musikken. Det er spennende opptredener som venter på meg senere i vinter, så jeg trenger å forberede meg godt. Det skal bli kjekt å bruke god tid på egen musikk, og vite at alt sitter godt før jeg skal opptre. Nå er det litt av hvert som skjer, og jeg føler virkelig at en ball har begynt å rulle litt. Det liker jeg jo godt. Tenk så heldig jeg er som virkelig får gjøre masse gøy! Det er også på tide å planlegge kommersielle samarbeid på mine kanaler.

Jeg er en glad dame for tiden! Det er kjekt å ha mange jern i ilden, og forsøke seg på nye oppgaver. Det kommer garantert til å være mange ganger hvor jeg må ut av komfortsonen. Men da vokser jeg på det, og får enda mer erfaring. Jeg gleder meg ,og er optimist!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg