Hva skjer i November?

God morgen!

Endelig er fredagen her igjen, og jeg gleder meg til å få min kjære hjem igjen til helgen. Det er alltid koselig å få samlet familien her hjemme igjen. Vi skal nok få gjort en del viktige ting i helgen, og det skal bli greit å få vinterdekk på bilen. Sånne ting som min kjære mann fikser, er jo så greit. Men det er jo ikke bare helg i dag. Vi har jo også begynt på en ny måned. Tenk at vi allerede er kommet til november! Det er helt vilt hvordan månedene bare flyr. Det er på tide å begynne med planlegging av julefeiringen. Og jeg må planlegge hva slags innhold jeg skal ha på kanalene mine i tiden fremover.

Så hva skjer egentlig i november for min del? Jo, det kommer til å bli en ganske travel måned. Og jeg skal på flere julebord. Det er julebord aller først med influencer kurset, og vi skal møtes i Sandefjord. Senere i måneden, så er det to julebord til. Ett skal revmatikerforeningen ha, og så skal lokallaget i Mental Helse ha sitt julebord. I tillegg så skal revmatikerforeningen ha sin høstbasar. Så ukene kommer som vanlig til å bli hektiske. Jeg skal også holde meg i fysisk aktivitet underveis. Det blir en del musikk øvelser, sånn at jeg er klar til å opptre 01.desember. Nå er det på tide å tenke antrekk til de ulike anledningene.

Jeg skal forsøke å ligge i forkant med julegaver, så det må jeg starte på denne måneden her. Det er jo fint å ikke ha alle utgiftene på samme lønning. Nå er det ikke så veldig mange som skal ha gave, så det løser seg fint. Er du kommet i gang med gavene? Stresser du allerede? Jeg forsøker å ta det hele med ro. Jeg gleder meg til å oppleve masse kjekt, og jeg skal dele masse med dere i tiden som kommer. Så bare gled dere! Ha en strålende dag, så snakkes vi igjen til kvelden!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg