Hva skjer med meg?

God morgen❤️

I dag er det en uke siden jeg kom hjem fra Tromsø. En tur som faktisk har endret meg. Og som jeg aldri kommer til å glemme. For noe skjedde med meg underveis, og jeg føler meg friere. Der er revet vekk noen stengsler inni meg, og jeg er tryggere. Det høres kanskje voldsomt rart ut for dere. Men jeg kjenner meg selv godt, og merker at der er en endring. Det handler om så mye for meg. Og jeg vet at det kan være vanskelig å skjønne meg. Men jeg fikk satt ord på en del ting. Gråt noen tårer i fortvilelse og angst. Men aller mest så våknet jeg, og forstod hva jeg har begitt meg ut på i denne bransjen.

Jeg har bestemt meg for å slippe dere inn i hverdagen min. Det vil fortsatt komme mange innlegg om tanker og følelser på bloggen min. Men jeg skal leve med dere tettere på livet. La min hverdag få større plass på mine kanaler. Ikke bruke dumme unnskyldninger i hverdagen. Nei , jeg skal gå all in, og være stolt over den jobben som gjøres hver eneste dag. Jeg skjønte hva som på en måte har manglet hos meg. Og jeg ønsker å endre på det. For at det jeg forteller skal bli ekte og reelt, så må jeg våge å dele mer med dere. Vise hvordan min verden er. Her og nå uten filter.

Det blir nært og personlig. Men rammene rundt familien min opprettholdes uten avvik. Jeg har på en måte holdt dere litt på avstand fra selve livet. Men det håper jeg at blir annerledes fremover. Jeg har allerede startet, og fått gode tilbakemeldinger. Det setter jeg pris på. Nå blir en del av innleggene skrevet der og da. Da blir det enda mer ekte, og følelsene blir på en måte enda meg virkelig. Hver dag skal jeg finne noe som jeg kan dele med dere på bloggen. Da blir det kjekt å se hvordan dere reagerer på det. I dag er det søndag, og for meg så betyr det planlegging. Det gjelder å få mest mulig ut av denne uken! Ha en fin dag, så prates vi her til kvelden!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, YouTube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Tror du finner en fin balanse der! Glad for at du vil vise litt mer av «deg» samtidig som du ikke utleverer dine nærmeste.

      1. Takk! Jeg er veldig opptatt av å skjerme mine nærmeste, så det kommer jeg alltid til å gjøre. Men gleder meg over å vise mer fra det som faktisk skjer i min hverdag! Mvh Wenche

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg