HVA SKJER MED MESTRINGSKLUBBEN?

 

God kveld!

Jeg har over en tid kjent på ulike belastninger, og endringer i mine interesser og motivasjon. I tillegg så har jeg en helse som krangler en del, og jeg fikk klar beskjed fra min fastlege. Der må kuttes i aktiviteter, og jeg må kun holde på med ting som gjør meg glad og fyller på med energi. Mestringsklubben blir dessverre nedlagt, og jeg er inneforstått med at dette prosjektet ikke har livets rett nå. Noen ganger så må man satse, men også innse realiteten.

Takk til dere som har vært innom Mestringsklubben. Dette har blitt et prosjekt som fikk mer utgifter enn inntekter, og jeg ønsker ikke å drive det videre. Derfor velger jeg å stanse det nå. Noen kommer til å fryde seg over at dette ikke gikk, men sånn er det bare. Jeg er stolt over å ha våget å prøve. Og jammen har jeg lært veldig masse selv underveis. Så er det sånn at jeg fortsatt må holde meg i aktivitet, så jeg er klar for nye prosjekter. Men de må ta mindre tid, og helst uten utgifter.

Bloggen min kommer til å fortsette. Det gjør også podcasten min, og Youtube. I tillegg så har jeg jo også min nye gruppe på Facebook med motetips. I hele høst kommer musikken til å ta stor plass i min hverdag. Der skal spilles inn plate, og min egen musikk skal ferdigstilles. Håper at denne beskjeden mottas med forståelse, og jeg kommer ikke til å publisere kommentarer som inneholder usaklige ytringer. Husk på at den som intet våger, intet vinner. Selv om jeg nå legger ned et prosjekt, så er jeg meget klar for å skape mine egne ting på sikt!

Klem fra Wenche

7 kommentarer
    1. Du har misforstått noe kraftig! Du gikk jo rett i forsvar .
      Jeg snakker om oppsettet ditt når det gjelder kommentarer her på bloggen. De kommer ikke i riktig rekkefølge. For å unngå ytterligere misforståelser så kan du se andre blogger på blogg.no så ser du hva jeg mener. Hos deg kommer ikke svaret ditt under kommentaren fra leser. Er du med ?

    2. Hvorfor kommer ikke svarene under spørsmålene som blir stilt i kommentarfeltet ?
      Sjekk ut andre blogger og se hva jeg mener.

    3. Dette skulle du jo ha over lang tid🤔🤔 kan du ikke bare kalle en spade for en spade og ikke alltid skylde på helse🤔🤔går jo ut fra at folk får pengene til bake🤔 og hvis arbeidspresset er for stor så er vel ikke svaret og begynne med mote anbefalinger🤔🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg