HVA SKJER NÅ?

God kveld!

Hva kommer til å skje neste uke? Jeg er ganske spent på hvordan myndighetene vil angripe den økende smittetrenden i samfunnet. Vi må regne med å få innskrenket frihet i en periode, og hva innebærer egentlig det? Jeg tipper at skoler og barnehager får holde åpent, men at mye annet stenges ned atter en gang. Vårt sosiale liv kommer til å bli annerledes, og jeg tror det kommer til å vare en ganske lang stund. Det er ikke lenge til jul, og jeg er spent på hvor mange man har lov å samle hjemme da.

Nå kjenner jeg det litt i magen igjen. Hver gang det blir en sånn type bekymring blant de som styrer landet, så blir jeg ganske nervøs. Heldigvis så jobber jeg hjemmefra, så det er ikke så mye som endrer seg for min del angående jobb. Krysser fingrene for at det ikke påvirker treningssentrene, for da blir jeg ganske fortvilet. Men i det store bildet, så skjønner jeg jo at det ikke er verdens undergang. Er også spent på om der kommer restriksjoner i utelivsbransjen, og da henger showene mine i en tynn tråd fremover.

Vi kommer alle sammen til å merke det på en eller annen måte. For nå tror jeg de kommer med ganske strenge regler. Jeg skal uansett forsøke å leve trygt og godt sammen med mine nærmeste, og følge de retningslinjene som blir gitt. Blir spennende å se hva som skjer fremover.

Ha en fin lørdagskveld, og kos deg så godt som du bare kan!

Klem fra Wenche

 

4 kommentarer
    1. Hei!
      Er det egne show eller karaokeshow du skal ha? Er det betalt jobb sjønner jeg jo du er bekymret. Når du sier jobber hjemmefra, er det influenser/blogg du mener da eller har du annen jobb utenom?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg