HVA SPISER JEG?

God kveld!

Jeg har fått noen tilbakemeldinger fra dere når det kommer til kostholdet mitt. Hva jeg spiser, og hvordan min livsstilsendring foregår. Når det kommer til hvordan jeg spiser, så har jeg egentlig ikke så lyst til å dele alle detaljer her på internett. Rett og slett fordi der finnes tusenvis av måter å spise på, og min måte er ingen fasit. Det som fungerer for meg, trenger ikke å fungere på samme måte for deg. Og jeg har ikke noen lyst til å bli kritisert på selve kostholdet mitt.

Men jeg har ingen problemer med å snakke om de generelle endringene som jeg har gjort. Det handler selvsagt om å velge andre matvarer, og hele tiden tenke magert alternativ. Være bevisst på at halve tallerkenen skal inneholde grønnsaker til middag, og ellers inkludere grønt i alle måltider. Jeg har over flere måneder kuttet ut brød, og kun spist grove knekkebrød til frokost og lunsj. Men nå skal jeg også variere det litt med grove rundstykker som jeg baker her hjemme. Må ha litt variasjon, men holde meg til grove varianter.

Jeg spiser kylling to ganger i uken, og fisk to ganger hver uke. Så passer jeg på at det blir tilberedt på en sunn måte, og bruker air fryer til mange middager. Da tilsetter man ikke ekstra fett, og det overflødige fettet renner ut under steking. I helgene spiser vi alltid taco på fredager, og da bruker jeg kylling kjøttdeig. Vi koser oss alltid litt ekstra på lørdager, men har likevel alltid rikelig med grønnsaker på siden av kjøttet. Og så har jeg min kinder sjokolade, og litt surt godteri til lørdagssnop.

Det har blitt viktig for meg å holde på de gode vanene, og familien min er flinke til å være med på endringene. Kroppen min har endret seg, og cm har forsvunnet. Antall kilo henger jeg meg ikke opp i, men resultatene er meget synlige for min del. Takk til alle dere som heier på meg, og som oppmuntrer i hverdagen!

Ha en koselig kveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg