Hvem er jeg?

Jeg tenkte rett og slett å skrive et innlegg hvor jeg presenterer meg skikkelig. For der kommer stadig nye lesere til bloggen min. Og det gjør meg veldig glad. Så da vil jeg gjerne at Dere skal bli godt kjent med meg allerede nå. Jeg heter da Wenche, er 42 år gammel og bor i Mandal. Jeg er gift for andre gang, og har to adopterte sønner fra første ekteskapet. De er nå 12 og 15 år. Ungene mine er ikke på mine sosiale kanaler, så de verner jeg om så godt jeg bare kan. Jeg var så heldig å få oppleve ekte kjærlighet i voksen alder, og giftet meg igjen sommeren 2016. Min hjemby er Egersund, men jeg stortrives i Mandal. Her har jeg bodd siden februar 2015. Det var veldig godt å komme seg bort fra en fortid som har vært tøff.

Jeg startet opprinnelig opp med bloggen på grunn av terapi. For jeg har hatt en barndom som mobbeoffer gjennom hele grunnskolen. Jeg innledet så et forhold som dessverre utviklet seg til å bli svært skadelig for meg. Jeg var dette forholdet fra jeg var kun 15 år, og kom meg ikke ut av det før etter 19 år. Det har dessverre resultert i at jeg i dag lever en hverdag med Post Traumatisk Stress lidelse, depresjoner, panikkangst og spiseforstyrrelse. I tillegg så har jeg revmatiske lidelser. Men det stopper ikke meg! Jeg har kommet meg gjennom mange tøffe prosesser, og er endelig i ferd med å få et godt liv! Nå bruker jeg bloggen som et plattform hvor jeg kan dele oppturer og nedturer i min hverdag!

Livet er en spennende reise, og jeg ønsker å dele den med Dere! Så derfor kan Du følge meg her på bloggen, på Youtube, Instagram og Snapchat. Jeg elsker jobben som Influencer, foredragsholder og artist. Jeg håper at Du vil kose deg her på mine kanaler, og at vi sammen kan hjelpe hverandre gjennom livet! Ta gjerne kontakt med meg gjennom kommentarfelt eller epost. Det er koselig å høre fra Dere! Men minner samtidig om at usaklig kritikk/hets ikke aksepteres i mine kommentarfelt, og blir slettet umiddelbart. Jeg ønsker at dette skal være et positivt innslag i samfunnet, og at jeg kan bruke min stemme til noe positivt! Så da er det kjekt å se at stadig flere leser og følger meg. Jeg gleder meg til å dele denne reisen sammen med Deg!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg